“El talent és alinear-te amb les teves fortaleses i reforçar-les” Cristina Camarena

Cristina Camarena. Llicenciada en Filologia Anglesa compagina la docència amb dos projectes d’emprenedoria. Per un costat, l’any 2008 crea Kireei, una publicació de continguts en línia i en format magazine sobre projectes creatius. L’any 2014 crea La Mirada una plataforma de formació  per a emprenedors i emprenedores. Actualment prepara el  llançament de diverses publicacions de literatura infantil.

www.kireei.com / www.lamirada.info

CONVERSES

MARQUES QUE PARLEN DE MARCA

Crear una marca des de zero en un moment en què cada dia hi ha més marques és un repte per a qualsevol emprenedora o artesana que vulgui viure del seu talent. Cristina Camarena a través de Kireei ha seguit de prop molts d’aquests projectes i ens pot desgranar quines són les llums i les ombres de la creació de petites marques. Cristina Camarena conduirà també les experiències i les reflexions de tres marques que ens parlaran de marca des de la seva mirada personal i compromesa.

 

Numon. Accessoris amb història

Una marca sòlida no pot créixer sense un bon producte. Núria Hernández, de Numon, ha creat una marca de bosses, motxilles i accessoris a partir de robes vintage reciclades. Numon ens explicarà com ha construït la seva marca a partir de l’exclusivitat, el disseny i el compromís amb el medi ambient.

www.numon.org

 

 

 

Obrador Xisqueta

Mariona Lloret,d’ Obrador Xisqueta, aportarà la seva mirada sobre la connexió entre marca i territori. Sobre marques compromeses i amb valors que van més enllà del propi projecte. La proximitat i l’ecologia són els fonaments d’aquesta marca de roba ètica ubicada al Pallars Sobirà.

www.xisqueta.cat

 

 

 

Grow disseny i comunicació

Anna Serra des de Grow Disseny i Comunicació acompanya les empreses en el procés de construir una marca diferenciadora a partir de l’embalatge del producte i d’un packaging distintiu i  funcional. Estratègia i disseny són els valors que sostenen aquest estudi de disseny ubicat al Solsonès, que busca solucions simples, directes i emotives. Ens descobrirà com d’important és la imatge de marca i com el packaging ens afecta en l’experiència de compra.

www.grow-tdc.com