“Si no emociones, no existeixes”.

Llicenciada en Ciències Polítiques (UAB), màster en Direcció i Gestió de Comunicació Corporativa, Màrqueting Digital i Relacions Públiques (UB) i màster en Direcció i Disseny d’Esdeveniments i Protocol (UCJ).

Gemma Fillol porta més de 13 anys en el món de la comunicació. Experta en comunicació emocional, ajuda a crear experiències memorables per a marques mitjançant esdeveniments inspiradors i estratègies de màrqueting i comunicació que deixen sense paraules.

Formadora, speaker i mentora de desenes de projectes en femení, aquesta emprenedora és també la creadora de la comunitat de dones emprenedores EXTRAORDINÀRIA.

 www.gemmafillol.comwww.extraordinaria.es

 

CONVERSES. L’EMOCIÓ COM A MOTOR DE COMUNICACIÓ

Existeix un llenguatge més universal que el de les emocions? Des de fa dècades que sabem que les decisions de compra són purament emocionals. Qualsevol marca necessita desenvolupar un bon branding visual i contextual per explicar històries que humanitzen el producte, i que creen vincles emocionals amb les persones.

Però, com es poden aprofitar les petites empreses d’aquesta tècnica? Quin tipus d’emocions són les que ens poden ajudar a enganxar més el nostre públic? Quines són les eines que una petita marca necessita, per poder aplicar-ho a la seva comunicació i màrqueting?

Sobre aquesta temàtica conversarem amb diversos projectes per observar com flueixen amb aquest tipus de comunicació i quins resultats obtenen.

 

MARQUES

 

Marta Pastor. Fauna y Flora. Joieria inspirada en la natura.

 

Fauna Y Flora és un projecte de joieria artesanal ubicat a La Garrotxa . Es tracta de peces de joieria inspirades en la naturalesa i produïdes de manera sostenible i respectuosa amb el medi ambient.

“La naturalesa és la nostra principal font d’inspiració i proveïdora de materials.” Marta Pastor.

https://www.faunayflora.es/

 

 

Núria Roca. Masia La Garriga de Castelladrall. Hotel rural. 

 

La masia La Garriga és un hotel rural ubicat a Castelladrall (Bages). Es tracta d’una antiga masia restaurada que completa la seva oferta d’allotjament,  gastronomia i organització d’esdeveniments amb programacions d’activitats relacionades amb la salut i el benestar.

“Fomentem que els clients del nostre hotel facin turisme responsable i que estimin la natura local. Potenciem el turisme de natura: excursions a peu, en bicicleta i pels pobles del voltant, a fi de conèixer la cultura i les costums de la gent de la comarca.” Núria Roca.

  https://www.masialagarriga.com/ca/

 

 

Ester Armengol. Mon Aroma. Cosmètica natural. 

 

Mon Aroma és una marca de cosmètica ubicada al Berguedà. Mon Aroma combina la venda de productes online amb la participació en fires i l’organització de tallers i experiències relacionades amb la cosmètica natural.

“Mon Aroma és un reflex de com sóc jo, sorgeix de mi i del amor que tinc per la naturalesa.” Ester Armengol.

 

https://monaromanatural.com/