“El talent és la teva màgia. Allò que permets que surti quan prens consciència que la tens”. Gemma fillol

Llicenciada en Ciències Polítiques (UAB), màster en Direcció i Gestió de Comunicació Corporativa, Màrqueting Digital i Relacions Públiques (UB) i màster en Direcció i Disseny d’Esdeveniments i Protocol (UCJ).

Gemma Fillol porta més de 13 anys en el món de la comunicació. Experta en comunicació emocional, ajuda a crear experiències memorables per a marques mitjançant esdeveniments inspiradors i estratègies de màrqueting i comunicació que deixen sense paraules.

Formadora, speaker i mentora de desenes de projectes en femení, aquesta emprenedora és també la creadora de la comunitat de dones emprenedores EXTRAORDINÀRIA.

 www.gemmafillol.comwww.extraordinaria.es

 

PONÈNCIA

ELS 6 VALORS D’UNA MARCA AMB ESSÈNCIA

 

Vivim en l’era d’allò fugaç. Un món que es mou ràpid, on l’atenció és un bé molt preuat. No obstant això, ens creuem amb productes i marques que ens roben el cor i a les que no només regalem el nostre temps, sinó que interactuem amb elles i ens fan somriure.

Aquestes marques ja no venen només productes o serveis, sinó que venen valors, idees, principis i posseeixen una personalitat concreta, genuïna.

En aquesta ponència parlarem dels valors més rellevants a l’hora de crear una marca amb essència. El carisma, la honestedat, la coherència o l’empatia són característiques que podríem atorgar a una persona, i que aprendràs a aplicar en el món de la comunicació estratègica i la creació de marca, amb exemples pràctics i de clara aplicabilitat.

I és que si alguna cosa tenen en comú aquestes marques que impacten és que basen la seva comunicació en el mateix que basem les relacions humanes: les emocions.