“Les marques petites tenen una capacitat de connexió enorme”

 

Elia Fiblà, Llicenciada en Humanitats amb màster i postgrau en Relacions Internacionals amb Àsia Oriental i postgrau en Personal Branding.

A través de la plataforma The Craft Academy  ajuda a petites empreses i projectes creatius a generar models de negocis rendibles i adaptats al seu talent. The Craft Academy és també un punt de trobada per a la  creativitat i la comunicació de marques de l’àmbit artesà.

 

www.thecraftacademy.es 

 

TALLER PRÀCTIC COMUNICACIÓ HANDMADE

COM ELABORAR UN PLA DE COMUNICACIÓ PER A UNA MARCA ARTESANA

El millor de les marques petites i artesanes es que tenen una capacitat de connexió enorme amb la seva audiència. La seva manera de treballar i elaborar productes els permet un contacte molt més directe amb el públic i per tant, establir vincles emocionals a través de la comunicació d’una manera senzilla.
En aquest taller aprendràs a definir quins són els valors de la teva marca i com comunicar-los a través de l’storytelling, quines són les xarxes socials més adients per transmetre aquests valors de marca, quin tipus de comunicació s’adapta millor a la teva marca i com elaborar un pla de comunicació adaptat al teu projecte.